måndag 31 december 2007

Dröm el verklighet?

Alla har vi haft de där dörmmarna som man typ är helt säker på att de har inträffat när man vaknar. Inatt hade jag en sådan.
Den började med att jag släppt av calle och kim på en parkering i lund, när de gått ur bilen så skulle jag parkera den typ 20 meter bort, men bredvid mig så står där en silvirg pegeut med en turk i. Vi kör iaf ett litet "race"på parkeringen jag backar och han kör rakt fram, jag har bara gett mig fan på att jag ska in framför honom och ta en parkeringsplats där.
Till slut så kommer jag in framför honom och tar en parkeringplats, varpå jag backar rakt in i en stolpe som håller yppe staketet, ni vet en sådan som är typ 40 50 cm hög, sabbar hela kofångaren kör fram en bit för att kolla skadan. konstatera typ att det är sånt som händer, öppnar skuffen tar ut en sån seniltrehjuling därifrån, en gitarr i hölster och en stor bit gummi, lägger det i pakethållaren på cykeln. sen parkerar jag som vanligt.

Vad var det då som fick mig till att inse att detta bara var en dröm?

Jag har inget gitarrhölster......

Men allt annat verkade fullkomligt logiskt när jag precis vaknade.

2 kommentarer:

CJ sa...

Det var jag som glömde det i din bil. Men det heter väl gitarrfodral?

Axel sa...

ja det gör det kanske, men du förstog vad jag menade iaf?