onsdag 1 augusti 2007

Detta hände mig idag

körde gamla vägen in till trelleborg, så såg jag ett par bilar vid vägkanten och två svarta bromsspår, 30 meter ut på en åker stod där en totalkvaddad bil, så jag stannade lastbilen, tog mitt första hjälpen kit, gick ner till bilen så sitter där en kille som blödde rätt bra från huvet, och en annan i baksätet som höll hans nacke stabil, så jag tvättade typ hans sår i huvet och skulle precis lägga om ett förband men då kom brandmän och ambulans så jag lämnade över det till dem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Läste det i tidningen idag...=(

Axel sa...

är lite intresserad av att få veta hur det gick med honom sen, om där var några allvarliggare skador el om det bara var det såret på jässan och lite ryggont han fick

Anonym sa...

ja precis...de kan ju va inre skador o sånt=(...ajja..du gjorde en bra insats iaf =)