fredag 12 december 2008

Årets kommentar

För att dra en liten snabb bakgrundshistoria till denna kommentaren, så fick vi väldigt mycket att göra helt plötsligt idag. Jag blev flyttad till min nya rutt 1 vecka tidigare än planerat, pga diverse komplikationer som vi inte behöver gå in allt för mycket.
I vilket fall som helst så står jag och mina kollegor och lastar de bilpaketen jag ska ha med mig under dagens gång vilket var en hel del. Efter ett tag så kommer en kvinna som sett sina bästa dagar ut till oss och börjar snacka med min ena kollega lite. Exakt vad som sägs hör jag inte men det gick något i denna stilen.

*damen
-kollegan

*Jag har lappar på några paket som kom in sent idag, kan ni ta dem?
-Nej, vi har varken tid eller plats att göra det idag
*Men det är ju lax!
-JAG SKITER I OM DET SÅ ÄR GULD, VI KAN INTE TA DET IDAG!!!!
*Jaha jaja, tack för vänligheten
-Tack detsamma

Ni kan säkert gissa vilken kommentar jag syftar på, jag var har gått och små skrattat åt den hela dagen iaf.
Ha det gött och trevlig helg 

Inga kommentarer: