måndag 8 december 2008

Jag måste bli bättre på det här

Nu har det dröjt alldeles för länge sedan jag uppdaterade här sist. Har blivit en del festande och lite annat kul, bland annat en halloween fest där jag inte ens kommer ihåg hälften kommer dock ihåg 2 griniga poliser som inte delade uppfattning med oss. 
Sen har jag under en period sökt egen lägenhet med och har äntligen hittat en, förvisso ligger den i Kävlinge men det är en början och man måste ju börja någonstans precis som med allting annat. 
Det fina med den är dock det att jag kommer bli den första som bor där då den inte ens är färdigbyggd än. Har varit och sett hur planlösningen på den kommer att se ut och den ser klart vettig ut. Köket är rätt så stort, vilket är sjukt gött. Den 1 feb så kommer det bli inflyttning så lite mer än 1 månad till ska jag bo i detta kollektiv.

p.s. ät inte brun snö


peace out

Inga kommentarer: