tisdag 4 september 2007

Rondellhund

För er som hängt med lite i tidningar och nyheter så har ni säkert hört om Lars Vilks teckning a profeten Mohammed som en rondellhund, men ingen tidning el nyhetprogram vågar publicera bilden anledningen till det är väl den klassiska svenksa fegheten. Men där var ju dock en tidning som publicerade bilden och det blev ju ett jävla liv om det.
Nere i Pakistan så brände de dockor av Reinfeldt och den SVENKSA FLAGGAN!!!!!
Går man sen tillbaka typ 6 månader i tiden så gjorde en dansk skämt bilder på samma profet, då ballade det ur fullständigt, för då kastades det brandbomber och dylikt mot en ambassad som jag dessutom har för mig var svensk som hämnd mot de danska skämtbilderna.
Om de brännt en docka av Lars Vilks hade jag kunnat förstå dem, men vad har Rienfeldt och den Svenska flaggan med det hela att göra?
Ska vi bete oss på samma sätt som de gjorde där de straffar ett helt land för vad en människa gör, så finns det ju inga gränser för vad vi kan göra mot dem för det 1000 tals människor gjorde för att förnedra vårt land, och vårt lands ledare.

Här nedan är i alla fall bilden som är orsaken till allt.



Och ska jag vara helt ärlig så kan jag inte förstå varför de beter sig som de gör, det är ett skämt och kan man inte ta det som ett sådant så frå man väl skaffa sig en ny verklighetsuppfattning.

2 kommentarer:

CJ sa...

De är religiösa. Inget vi kan sätta oss in i.

Axel sa...

att man är religös är inte samma sak som att man ska bete sig som en idiot.