torsdag 17 maj 2007

Det va la på tiden

aaaaaaahhhh idag kom demot 24h försenat....aaaaahhhh



Nu när jag suttit bänkad framför tv:n ett antal timmar och spelat detta demo över nätet, så kan jag ju bara konstatera att jag ser väldigt mycket fram emot den dag (26 sept) när spelet släpps.
De har ändrat lite på kontrollerna, men det kan man leva med, bara ren vanesak och rent grafisk så är det snyggt som fan. Dessvärre så är demot bara giltligt till den 10 juni, både smart och svinigt av Bungie.
Lite tråkigt är det med, då man troligtvis kommer vara rätt så less på de banorna som finns i demot när det riktiga väl släpps, men det känns som att där kommer vara fler banor som kompenserar för det mer är väl.
Sen är där en del nya vapen i spelet med och lite nya fordon.

Jag vet iaf vad jag kommer göra i helgen.

Inga kommentarer: